tiistai 14. elokuuta 2012

vastaukset


millälailla raskaus on muuttanu sun elämää?
- Kyllä oman lapsen saaminen muuttaa omaa itseään ja elämää niin paljon, ettei sitä voi ymmärtää ennen kuin todella saa lapsia. Se side mikä mulla on mun omaan lapseen, mulla ei tule olemaan kenenkään muun ihmisen kanssa. Lapsi ja lapsen tarpeet tulee menemään mun elämässä aina kaiken edelle. Jos sitä jotain vanhemmuudesta oppii, niin ainakin olemaan epäitsekäs. 


mistä saat kaikki rahas? 

- Raha-asiani eivät kuulu muille 
  1. millä tavalla raskaus on muuttanu sua? 
  2. - Vastaus yläpuolella

  3. miten sä kestät kaikki noi kivut?
  4. - Itse synnytin siis ilman minkäänlaisia puudutuksia, ainoastaan ilokaasun voimin ja voin kertoa että tekisin sen koska vain uudestaan. En sitten tiedä on mulla hyvin korkea kipukynnys, mutta kyllä ne kivut kestää, varsinkin kun kaiken sen jälkeen saa maailman ihanimman käärön syliinsä :)
minkälaiset häät haluaisit?
- Varmaankin ihan keskikokoiset kirkkohäät. Kaiken täytyisi kuitenkin olla valkoista ja hopeaa, kukkina orkideoita, hääkakku valkosuklaata, kirkosta pihalle astuessa päästettäisiin 2 valkoista kyyhkyä taivaalle, hiukseni olisivat puoliksi auki kiharalla, hääpukuni olisi suht tyköistuva pitkällä laahuksella ja sormukseni iso! Pakko myöntää, että vaikka vielä Leevi ei ole polvistunut eteeni, niin kyllä mä meidän häitä olen jo päässäni suunnitellut ;)


Mistä ostat sun vaatteet?

- H&M, Gina Tricot, Cubus, Zara, Vero Moda
  1. Kuinka pitkä olet?
  2. - 164 cm lyhyt

  3. Harrastak sä mitään?
  4. - Ennen raskautta kävin ahkeraan salilla ja zumbassa sun muissa ryhmäliikunnoissa, tein kynsiä ja ripsiä kavereille. Vauvan kanssa käydään sitten ihan vaan kävelylenkeillä :) 

  5. Jännittikö sua synnytys? 
  6. - Mua ei oikeastaan jännittänyt ollenkaan, olin tiedostanut sen että synnytys sattuu ja ettei siitä pääse yli eikä ympäri. Naisen kroppa on kuitenkin luotu synnyttämään.

  7. Haluaisitko lisää lapsia?
  8. - Kyllä meillä olisi suunnitelmissa vielä yksi pyöräyttää :)

  9. lempiruoka/juoma? 
  10. - Ehdottomasti mozzarellapizza ja tuorepuristettu appelsiinimehu!

  11. lempi tv ohjelmasi?
  12. - Frendit ja Moderni Perhe 

  13. Käytätkö paljon rahaa vaatteisiin? 
  14. - Kotona asuessani käytin suurimman osan rahoistani vaatteisiin, meikkeihin, koruihin ym. Omillaan asuessani olen oppinut säästämään ja laittamaan rahaa paljon järkevämpiinkin asioihin.
  1. Missä tapasitte Leevin kanssa? 
  2. - Tampereen yössä noin vuosi sitten :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti