tiistai 30. heinäkuuta 2013

Synttärilahja

Heipparallaa! Ylihuomenna on jo elokuu kääks, mikä tarkoittaa että omiin kakskymppisiini on puolitoista kuukautta aikaa! Jep, olen hieman aikaisessa! Jotkut ei niin tykkää tehdä omista synttäreistään suurta numeroa, mutta mä oon aina ollut todella innoissani kyseisestä päivästä. Luultavasti vielä kuuskymppisenäkin alan puolta vuotta ennen kyselemään Leeviltä mitä hän on mun päänmenoksi tuolle päivälle suunnitellut :D 
Mulla on muutaman vuoden ajan ollut tapana jotenkin hemmotella itseäni tai ostaa joku pieni lahja itselleni synttäreideni kunniaksi. Olen mm. vienyt itseni shoppailemaan, käynyt laitattamassa ripsienpidennykset, ottanut geelikynnet ja joskus ostin itselleni korkkarit. Tänä vuonna haluaisin tietenkin jatkaa tuota perinnettä ja olenkin jo pitkään haaveillut parista ihanasta asusteesta, joista toisen saattaisin ehkä raaskia merkkipäivän kunniaksi hankkia :) 


Kyseessä siis, mitkäs muutkaan kuin Mulberry Check Scarf ja  Ray Ban Aviators. Mä vaan satun olemaan niin pihiä tyyppiä, että luultavasti haaveilen noista vielä ensi vuonnakin! Vaikka musta kyllä tuntuu, että silloin tuo Mulberryn huivi ei tule kysymykseenkään, he nimittäin nostavat hintojaan aina aika rankalla kädellä...! Noh, saa nähdä mihin päädyn vai päädynkö mihinkään. Upeita ovat kyllä kummatkin :)

ps. Oletteko viellä kuulleet Beautiful Body Projektista? Jos ette suosittelen katsomaan tämän videon. Ihan mahtavia naisia! Mami Go Go- blogin Minttu laittoikin videon inspiroimana meille muillekkin blogimammoille pienen haasteen, josta voit lukea täältä. Itse en ole vielä lähtenyt mukaan, mutta kovasti harkitsen. Mitäs sanotte, pitäisikö?

2 kommenttia:

  1. Sait mutkin haaveilemaan noista laseista ja huivista :D osallistuin myös pienen harkinnan jälkeen tuohon haasteeseen (:

    VastaaPoista