maanantai 15. heinäkuuta 2013

Uudet kynsigeelit

Helou! Täällä ollaan kotiuduttu Tallinnan matkasta ja voi että teki meille hyvää olla taas kahdestaan reissussa. Vaikka tehtiinkin vain lyhyt matka, tuli molempien rentouduttua ja nyt on taas hyvä jatkaa arkea! 
Kuten aikaisemmin mainitsin, Tallinnasta oli tarkoitus hakea myös uusia kynsigeelejä. Mepä sitten ensimmäisenä päivänä heti hotellille tsekkaamisen jälkeen lähdimme kohti kynsisalonkia. Liikkeessä apunani oli oikein mukava suomea puhuva myyjätär ja ostokset oli helposti tehty. Tässä siis uudet geelit:

2x rakennegeeli / alusgeeli / ultimate builder gel näyte
geelilakka / päällysgeeli / primeri / geelinpuhdistusaine

 Muutama päivä sitten tuli myös postissa uusia eBaysta tilaamani kynsihileet.


1 kommentti:

  1. Moi! oon sun blogia lueskellut jo pitkän aikaaa, jo paljon ennen sun lapsen syntymääkin :)

    oon laitattanut ite useita geelikynsiä itelleni ja käynyt kavereitakin mukana välillä. nyt se joka mulle kynsiä on tehnyt niin ehdotti että alkaisin itse tekemään kynsiä ? :) no mähän innostuin enemmmän kuin kukaan uskoikaan. tykkään näpertää ja keskittyä siihen mitä teen :)

    Jotenpa siis päätin tulla sultakin kyselemään että mistä/miten ja mitkä olis hyviä ja kannattavia juttuja tilata ihan vasta alkajalle. ja tosiaan en oo mitään koulutuksia käynyt mut kattelu opilaana oon ollu ja tuntuis omalta .. :) ebaystä oon kuullu, ndedistä oon kuullu.. mut mitä suosittelet koska ammattilaisten tuotteisiin mulla ei mahollisuuksia oo. ja haluaisin hyvät välineet kun en huonoa halua tehdä! :)

    Kiitos jos vastaat ja mulle voi laittaa myös sähköpostia: heiditsukkeli96@hotmail.com

    VastaaPoista