perjantai 7. helmikuuta 2014

Jerryn puheenvuoro

Moi kaikki äidin lukijat, täällä kirjoittelen tällä kertaa minä Jerry, äidin ja iskän kullanmuru. Täytän huomenna tasan 1,5 vuotta, eli olen jo tosi iso poika ja erityisen kova temmeltäjä! Opinkin tässä juuri muutama päivä sitten uuden taidon, nimittäin äidin ja iskän sängylle kiipeämisen. Olen oikeastaan aina ollut vähän sellainen kiipeilijä-tyyppi. 
Tykkään myös kovasti kuunnella musiikkia ja lempikappaleitani onkin tällä hetkellä Robinin Boom Kah ja Ylviksen The Fox. Saatan kuunnella niitä helposti 20 kertaa päivässä ja tietenkin joka kerta jammailen mukana, joskus saatan jopa innostua hieman lauleskelemaan. 
Olen tosi sosiaalinen pikkupoika ja kaupassa, tai missä ikinä nyt ollaankin liikenteessä, tykkään usein moikata kaikkia vastaan tulevia ja huudankin aina kovaan äänen "Moi!". 99 prosenttia ajasta minulle vastataan leveällä hymyllä ja varsinkin vanhemmat naiset ihastuvat minuun kovin! 
Tykkään myös kovasti kaikista eläimistä, varsinkin mummulla ja pappalla asuvasta Tikru kissasta. Yritän aina juosta Tikrun kiinni, mutta se kerkiää joka kerta livahtamaan karkuun. Joskus yritän houkutella sitä esiin sanomalla "mau". Kissa muuten ei ole ainoa eläin jota osaan matkia. Aina koiran nähdessäni huudan "vuh vuh" ja possua imitoin sanomalla "nöff nöff". 
Nyt on kuitenkin aika lopetella, sillä nukkumaanmenoaikani on ihan pian ja minun pitää vielä syödä iltapuuro iskän kanssa, jonka jälkeen äiti vaihtaa minulle pyjaman päälle ja sitten painunkin pehkuihin rakas lehmä pehmoleluni kainalossa. Huomenna me mennään äidin, iskän ja mummun kanssa katsomaan isomummua ja -pappaa Huittisiin, joten pitää mennä ajoissa nukkumaan jotta jaksaa herätä ajoissa! Hyvää yötä kaikki!

Äiti yritti ottaa musta tänään hieman kuvia, mutta olin hieman totisella tuulella.
Ja sitten meni vielä hermot tuohon huppariin. Hirveen hyviä kuvia äiti ei nyt saanut otettua.

1 kommentti: