tiistai 27. toukokuuta 2014

Mitä et tienny vielä minusta

Parin päivän sisään mulla olisi tarkoitus julkaista teille pieni kuvapostaus ja esitellä ehkä hieman Jerryn uusia kesätamineita. Ajattelin kuitenkin tänään raottaa teille, jotka ette mua henk.koht. tunne, hieman lisää infoa itsestäni. 


Tykkään...

...ihan älyttömästi lakritsi jäätelöstä.
...oikeasti nyppiä kulmakarvojani, en ymmärrä mikä siinä on muiden mielestä niin hirveää.
...ripsenpidennyksistä ja varailin juuri kesäkuun alulle ajan niiden laittoon!
...tehdä listoja. On sitten kyse ruokaostoksista, kuukauden budjetista tai kotitöistä, kaikki pitää olla listalla.
...kaikenlaisista dokumenteista. Viimeisimpänä on tullut katsottua Netflixistä "Bridegroom" ja "Blackfish".
...säästää ja budjetoida kaiken. Raha ja taloudenhallinta on mielestäni todella mielenkiintoista.
...olla ainut lapsi. En oikeestaan ikinä oo edes halunnut sisaruksia.
...olla kaikki päivät Jepan kanssa kotona. Viihdyn oikein hyvin neljän seinän sisällä, ilman että menen ihan levottomaksi. Myönnän kyllä, että on ollut myös ihan mukava palata pitkästä aikaa takaisin kouluun.


En tykkää...

...ihmisistä, jotka tukkivat liukuportaat. Jos aiot rauhassa odottaa, että portaat vievät sinut ylös asti, voisit edes koittaa seistä jokseenkin sivussa.
...lakata kynsiäni. Mieluummin ihan lakattomat tai sitten geelikynnet ranskalaisella manikyyrillä.
...yhtään Anna Abreusta ja mua ärsyttää suunnattomasti, kun Leevin mielestä se on jotenkin "söpö" ollessaan niin lyhyt.
...ollenkaan kahvista. En voisi kuvitellakkaan juovani kahvia. 
...siitä, kun ihmiset aina yrittävät tinkiä eri nettikirppareilla. Jos niissä farkuissa lukee, että 7e niin silloin ne maksavat se 7e.
...yhtään olla salilla crossarilla, mutta perskule kun siinä saa hyvät alkulämmöt!
...hirveän usein pitää hiuksiani auki. Kotona olen aina tottunut pitämään ponnaria, jotta hiukset eivät olisi koko aikaa silmillä ja aika usein ne tulee heitettyä ylös myös esim. kouluun lähtiessä.

8 hassua/outoa tapaa

- Aina jos olen ensimmäisenä liikennevaloissa, mun on ihan pakko yrittää lähteä liikkeelle täysin samaan aikaan kun vihreä valo vaihtuu.
- Jos syön pitsaa, revin ensin haarukalla täytteet ja syön lopuksi vasta pohjan.
- Mun on pakko pysäyttää mikro ennen kuin se ehtii piippaamaan.
- Kun tuun kotiin kaupasta, koulusta tai ihan mistä vaan, menen pesemään kädet, siis ennen kuin otan edes kengät ja takin pois.
- Autossa ollessa nostan aina varpaat ylös kaikkien maassa olevien varjojen kohdalla. Varpaat ei siis missään nimessä saa "koskea" varjoon.
- Kotona on aina pakko olla päällä rennot vaatteet, ei tulis mieleenkään olla mitkään farkut jalassa.
- Ennen kuin syön mandariinin tai appelsiinin, mun on pakko ottaa kaikki se valkoinen osa pois.
- Haarukat, veitset ja lusikat on pakko olla aina juuriki tuossa nimenomaisessa järjstyksessä. Jos mennään johonkin kylään ja nään, että aterimet ovat ihan sekaisin, mua alkaa häiritsemään se todella paljon. Joskus olen jopa laittanut aterimet "oikeaan" järjestykseen salaa.


Siinä hieman lisäinfoa musta! Onko teillä jotain outoja tai hassuja tapoja?

2 kommenttia:

  1. Vitsi miten huippu postaus, näitä on niin kiva lukea:) ja mulla on ihan sama ton liikennevalo jutun kaa, pakko päästä samantien liikkeelle kuin valo vaihtuu:D
    <3 : http://wonderland--life.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkäsit! :) Ja sitten tietty luonnollisesti ne kuskit ärsyttää ihan sikana, ketkä jää haaveilemaan valoihin eikä tajua lähtee liikkeelle :D

      Poista