torstai 12. kesäkuuta 2014

Eilinen

Eilen oli kiva päivä. Nukuttiin Jerryn kanssa aamulla oikein pitkään ja jo ennen aamupalaa jäbä lähti mummulaan päiväksi hoitoon. Sain hetken viettää aamua ihan rauhassa, kunnes pitikin lähteä bussilla neuvolassa käymään. Pakko sanoa, että on kyllä ihan mukava välillä käydä yksin asioilla tai ylipäätään viettää aikaa ihan itsekseen, ilman noita kahta miestä.. :) Neuvolasta kotiuduttuani oli pakko mennä hetkeksi partsille istuskelemaan ja syömään lounasta. Taas kerran oli ihan mahtava ilma ja sai shortseissa ja t-paidassa. Kolmen maissa heitin jälleen laukun olalle ja lähdin kävelemään kohti Sarankulmassa järjestettäviä Crocsin varastomyyntejä. Varastomyynteihin oli matkaa meidän kotiovelta noin 2,5 kilsaa, joten samalla tuli tehtyä päivän urheilusuoritus! Toivottavasti siinä kävellessä tarttui hieman väriä pintaan, sen verran kirkkaasti aurinko kyllä paistoi. Paikan päällä ostin itselleni yhden ja Jerrylle kaksi paria kenkiä. 



Vaikka Crocsit ei mitkään maailman kauneimmat kengät olekkaan, niin piru vie on ne kyllä kätsyt. Jos vaikka tarvitsee viedä roskia tai häärätä jotain muuta tässä pihassa, esim. olla Jerryn kanssa hiekkalaatikolla, on ne helppo laittaa itselle ja Jepalle jalkaan! 
Noh, sitten kun ostokset oli tehty ja olin kävelemässä takaisin kotiin, nappasi Leevi mut puolessa välissä matkaa kyytiinsä ja tultiin Hesen kautta kotiin katselemaan Pacific Rim:iä ihan kahdestaan. Hetken aikaa saatiin siinä hengähtää, kunnes pikkuriiviö tuli mummulasta takaisin kotiin. Loppuilta menikin ihan rauhallisesti, taisi Jepa olla sen verran väsynyt mummulassa leikkimisestä kun ei jaksanut enää kotona uhmata ;) 



Huomenna palailen luonnonkosmetiikka asialla!

3 kommenttia:

  1. Äää mä oon ihan rakastunu crocseihin! niin rennot :D mulla on nuo mun nykyset ollu varmaa jo ainaki 5vuotta, kohta vois ostaa ehkä jo uudet :DD
    hei apua ymmärsinköhä mä jotaki nyt väärin, vai onko mulla menny ihan ohi vai mitä, mutta ootko sä raskaana? :) ku mietin että kävit yksin neuvolassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja ne on niin helpot heittää jalkaan! En tajua miks en oo aikasemmin ostanu :D
      Päinvastoin, olin nuorisoneuvolassa hakemassa uuden reseptin e-pillerehin! :)

      Poista
    2. Ai :D mä jo luulin!

      Poista