perjantai 20. kesäkuuta 2014

Elämäni aakkoset

A - Aamupala. Ilman aamupalaa ei päivä vain yksinkertaisesti lähde käyntiin! Yläasteella en melkein koskaan syönyt aamupalaa ja se oli tyhmää. Nykyään aamupala on mulle ihan pakollinen, enkä ymmärrä miten esim. Leevi pärjää pelkällä aamukahvilla. Itse en kykenisi :D

B - Baby Jogger. Maailman parhaat matkarattaat on Baby Jogger City Minit. Oon niin tyytyväinen, että Leevi sillon aikoinaan ylipuhui mut ostamaan nää rattaat! Rattaita on helppo ohjata, ne menee kasaan vain yhtä vipua nostamalla ja niiden selkänojan saa täysin vaakatasoon, mikä on tietty lapselle hyvä. Samaisia rattaita käyttää myös esim. Halle Berry, Miranda Kerr ja Matt Damon.



C - Croisantit. Meidän koko perhe rakastaa croisantteja, Jerry varsinkin. Ne on hyviä ihan pelkästään, mutta usein, varsinkin aamupalalla niiden väliin tulee laitettua myös vihanneksia ja leikkelettä. Itseasiassa söimme juuri tänäkin aamuna Jerryn kanssa croisantit!

D - Django. Tähän oli tosi vaikee keksiä mitään! Django Unchained on varmasti yksi mun lempileffoja ja se onkin tullut katottua useampaan kertaan. 

E - Energia. Sitä kun saisin jostain vähän lisää. Viime aikoina on ollut tosi paljon sellainen väsynyt fiilis, eikä ole jotenkin jaksanut tehdä mitään, salillakaan ei oo tullut käytyä vähään aikaan. Loppuis nyt vaan noi sateet ja alkais kunnolla kesä, sais siitä varmasti enemmän voimia!

F - Facebook. Taisin liittyä vuonna 2008, jotta voisin pysyä yhteydessä vanhoihin USA kavereihin. Sittemmin facebookin käyttö on jäänyt aika vähälle ja nyt oonkin sen sijaan ihan koukuttunut Instagrammiin!

G - GoGo Express. Kuntosalini ihan kivenheiton päässä! Tykkään kyllä tosi paljon treenata, mutta niinkuin sanoin, viime aikoina ei ole ollut oikeen jaksamista tai motivaatiota.

H - Hiukset. Lempiosa kropassani on ehdottomasti hiukset. Mulla on aina ollut tosi paksut hiukset ja siitä olenkin useasti saanut kehuja. Tykkään myös kovasti siitä, että hiuksissani on niin paljon punapigmenttiä!

I - iPhone & iPad. Pakko myöntää, että en voisi enää kuvitellakkaan omistavani muutakuin Applen puhelinta! Applen tuotteissa kun on se, että sä tiedät että ne toimii. Ikinä ei ole iPhone, iPad tai Apple tv jökännyt.

J - Jerry. En usko, että tätä täytyy hirveästi selitellä. Jerry on mulle maailman tärkein 


K - Kello. En osaa lähteä mihinkään ilman rannekelloa. Joskus sitten kun kellon kiireessä unohtuukin kotiin, ranne tuntuu tosi alastomalta. Tykkään myös kovasti keräillä rannekelloja ja niitä onkin jo ihan mukava kokoelma.

L - Leevi 

M - Matkustelu. Vitsi mä rakastan matkustamista! Käydä uusissa maissa, nähdä uusia kulttuureja ja maistella uusia ruokia. Toivon, että me päästäisiin Leevin kanssa tekemään kesällä joku ihan pikku reissu, vaikka Tukholmaan tai Lontooseen. 

N - Nukkuminen. Kukapa ei tykkäisi nukkua? Varsinkin aamulla ja pitkään. 

O - Onnekas. Mulla on ihana perhe ja me ollaan kaikki terveitä. Mulla on myös ihania ystäviä ja kaikin puolin asiat mallillaan. 

P - Piilolinssit. Siitä asti kun sain silmälasit olen "haikaillut" piilareiden perään. Aina ei jaksa pitää laseja silmillä ja esim. vaikka viihteelle lähdössä en edes uskalla ottaa niitä mukaan. Eivät ainakaan mene rikki, mutta ei siinä kyllä sitten näekkään mitään! Mua kyllä vähän jännittää alkaa käyttämään piilareita, sillä mua ahdistaa ihan hirveesti jos joudun laittamaan jonkun vieraan esineen lähelle silmää.

Q - Quark. Rahka johon sekoitettu jotain hyviä marjoja, on mun suurta herkkua! Rahkassa on myös paljon proteeiinia, mikä on tietty hyväksi.

R - Ripsienpidennykset. Nyt kun otin taas pitkästä aikaa pidennykset, en halua luopua näistä! Alunperin mun oli tarkoitus pitää näitä vain tämä kesä, mutta nyt kun löysin niin hyvän ripsiteknikon, luulen että en luovukkaan näistä niin nopeasti!

S - Syksy. Vaikka syksyllä yleensä sataakin paljon, tykkään kovasti kyseisestä vuoden ajasta. Syksy on aina symboloinut uuden kouluvuoden alkamista, mikä tietty oli aina yhtä jännittävää ja mun synttäreitä. Nykyään meillä juhlitaan omien syntymäpäivien lisäksi myös Jerryn ja Leevin merkkipäiviä, sekä mun ja Leevin vuosipäivää. Tykkään syksystä myös sen sään vuoksi. Vaikka sade onkin ihan pyllystä, syksyllä on jo hieman viileämpää ja tunnelmallisempaa. Ainoa asia mikä syksyllä tuo vähän päänvaivaa on vaatetus! 

T - Tekokynnet. Kaikki varmaan tietävät, että harrastuksiini kuuluu geelikynsien teko! Itse en oikein osaa geelejä omissa kynsissäni käyttää, mutta kavereille tykkään väsätä niitä entistä enemmän.


U - Uusien ihmisten tapaaminen. Koen olevani suht sosiaalinen ihminen ja tykkään kovasti tutustua uusiin ihmisiin. Luulen, että kun on elämänsä aikana 3 kertaa vaihtanut koulua ja joutunut tekemään uudelleen ystäviä, pari kertaa vielä englanniksi, sitä oppii olemaan sosiaalinen ja avoin uusille persoonille.

V - Valokuvaus. Aloitettuani bloggauksen ja varsinkin minijärkkärini oston jälkeen, olen alkanut kiinnostua tosissani valokuvauksesta. Itselleni omassa blogissani on todella tärkeää se, että kuvat ovat nättejä ja hyvälaatuisia. Olen pitkään miettinyt uuden objektiivin ostamista tuohon Olympus PEN:ni ja vihdoin viimein sain aikaiseksi sellaisen tilata! Postausta tulee myöhemmin..

Ä - Äitiys. Äitiyden voisi varmaan kiteyttää siihen, että se on parasta mitä mulle on koskaan tapahtunu. Välillä tietty haastavaa, mutta ehdottomasti sen arvoista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti