maanantai 7. heinäkuuta 2014

Aurinkoinen sunnuntai


Sunnuntai oli mun ja Leevin vapaapäivä. Eli toisin sanoen vietettiin päivä ihan kahdestaa. Aamu alkoi sillä, että vietiin Jerry noin klo 11 mun vanhemmille, jotka lähti sitten Jerryn kanssa päiväksi Huittisiin moikkaamaan isomummua ja isopappaa. Meillä oli Leevin kanssa ihan selvä päivän suunnitelma: mennään rannalle ottamaan aurinkoa! Jepan viennin jälkeen tultiin vielä käymään kotona vaihtamassa vaatteet ja pakkaamassa kaikki rantakamat. Siinä vaiheessa huomattiin, että meillä on ihan hirveä nälkä ja mulla ei ole kunnon bikineitä. Kurvattiinpa siis ennen rannalle menoa vielä Veskan kautta hakemassa mulle ihanat uudet biksut hennesin alennuksesta (3e per osa!) ja subwaysta herkulliset sämpylät. Kun sitten vihdoin päästiin rannalle, oli jo ihan älyttömän kuuma ja aurinkoi paisto ihan suoraan. Noh, tietenkin siinä kävi sitten niin, että Leevillä paloi selkä ja mulla reidet ja käsivarret..:) 
Noin puolentoista tunnin paahtamisen jälkeen päätettiin lähteä kotiin laittamaan itsemme valmiiksi pienelle kesäajelulle ja Näkötornin munkkikahveelle. Munkit vaihtuivatkin sitten matkalla vohveleiksi, joita päädyimme syömään Särkänniemessä! Noin tunnin ajan herkuttelimme kaikilla huvipuiston syötävillä, pelasimme pari peliä ja kiertelimme aluetta. Ja olihan mun ihan pakko päästä käymään Metkulassa peilailemassa! Kun vihdoin sitten päästiin kotiin, oli Jerry jo pihalla odottelemassa mummun ja pappan kanssa kotiinpääsyä.
Kaikenkaikkiaan tosi kiva sunnuntai päivä, niin meillä kuin Jepallakin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti