sunnuntai 18. tammikuuta 2015

7 asiaa joita et tiennyt minusta


1.  Mulla on jo hirveä hinku päästä omaan asuntoon. On se sitten kerros-, rivi- tai omakotitalo, kuka vielä tietää! Musta tuntuu, että meidän elämä jotenkin junnaa hieman alkutekijöissä, kun mulla ei vieläkään ole ammattia= työpaikkaa. Oma asunto kuitenkin vaatii pankkilainan, pankkilaina taas vaatii vakituisen työpaikan ja vakituinen (hyvä) työpaikka tutkinnon. Odotan ihan hirmuisesti sitä, että pääsisin itsekkin vihdoin työelämään eikä tarvitsisi enää elää tukien varassa.

2. Jos tehdään suunnitelmia, on ne sitten lähitulevaisuuteen tai ei, mun täytyy tietää ihan tarkkaan kaikki päivämäärät ja kellonajat. Leevi on taas ihan päinvastainen persoona ja menee vähän "virran mukana", joten tästä aiheesta usein syntyykin hieman kinaa.

3. Jos mä saisin päättää täysin millaiset häät meille tulee, me mentäisiin maistraattiin ja käytettäisiin häärahat mieluummin johonkin ylelliseen matkaan.


4. Mä en vieläkään ihan satavarmaksi osaa sanoa mitä haluan tehdä isona. Pitkän pähkäilyn jälkeen tiedän kyllä mille aloille haen, mutta mulla ei koskaan ole ollut tiettyä ammattia mielessä, ei edes lapsena. 

5. Mua puri tässä jonkin aikaa sitten ihan hirveä salikärpänen! En tiedä onko se tämä uuden vuoden alku vai mikä, mutta nyt olen ihan älyttömän motivoitunut kuntoilemaan.

6. Mun kanssa on kuulemma mahdoton pelata mitään lautapelejä, varsinkin Monopolia, koska oon niin huono häviäjä.  

7. Rakastan ulkomaalaista tosi-tv:tä. Lemppareitani on OC:n ja Beverly Hillsin Täydelliset Naiset, sekä MTV:n Are You The One?.

2 kommenttia:

  1. Mihin kouluun sä sit meinaat hakea? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haen TAMK:iin lukemaan liiketaloutta, tammikuussa oli enkun kieliselle haku ja helmi-maaliskuussa suomen. Laitan paperit myös kauneudenhoitoalalle, sillä molemmat alat kiinnostaa ja mulle on oikeastaan ihan sama kumpaan ne ovet sitten aukeaa :)

      Poista