maanantai 3. elokuuta 2015

Something small from LV

Moikka ja kivaa maanantaita! Tänään alkoi mun viimeinen viikko kotiäitinä, sillä tasan viikon päästä maanantaina, mulla alkaa koulu ja Jerryllä päiväkoti! Jaiks, vähän jännittää että miten se arki lähtee siitä oikein pyörimään ja miten koulussa ja päiväkodissa alkaa sujumaan. Pakko sanoa, että 3 vuotta meni kyllä ihan älyttömän nopeasti! Tämä viimeinen "loma" viikko onkin sitten kaikkea muutakuin lomailua ja rentoutumista. Jerrylle on tulossa huomenna, lauantaina ja sunnuntaina vieraita juhlistamaan 3-vuotis syntymäpäivää ja sehän tarkoittaa mulle siivoamista, leipomista, siivoamista, kaupassa käyntiä ja vielä kerran siivoamista! Sen lisäksi käydään parina päivänä tutustumassa uuteen päiväkotiin ja torstaina viedään Jerry Toys "R" Us:iin synttärilahja ostoksille. Paljon on muutakin hommaa ja kalenterista alkaa loppua kohta tila..! 

Nyt pienen kuulumiset -katsauksen jälkeen tämän postauksen itse asiaan! Leevi oli siis viime viikonlopun Helsingissä kaverinsa kanssa ja mä olin hänelle muutamaa päivää ennen vitsaillut, että kai tuot mulle sitten tuliaisia.. Lauantaina iltapäivällä sainkin sitten tekstiviestin, että "Käytiin Vuittonilla". Se ei niinkään yllättänyt, sillä olenhan mä varmaan viimeiset puoli vuotta höpissyt kyseisestä merkista, joten arvasin että Leevi haluaa liikkeessä käydä kurkkaamassa. Tätä viestiä kuitenkin seurasi erittäin epäselvä ja sumea kuva ruskeasta paperikassista. Yritin siinä sitten caps lockin avustuksella inttää, että ostiko Leevi sieltä jotain. Mua haluttiin pitää loppuun asti jännityksessä, enkä saanut vastaukseksi kuin muutaman silmää iskevän hymiön. Sunnuntai-iltana sain sitten Leevin takaisin kotiin ja samalla pääsin näkemään, että mitä ihanaa tuo kassi oikein piti sisällään...

P8034324
P8034316
P8034319
P8034322

Pienestä dustbagistä paljastui lopulta Box It Monogram rannekoru! Tykkään korusta ihan älyttömästi, Leevillä on kyllä erinomainen maku. Koru menee 3 kertaa ranteen ympäri ja napsautetaan pienellä, kuvassakin näkyvällä klipsillä kiinni. Koru on säädettävä, joten se sopii myös mun älyttömän pieneen ranteeseen kuin nakutettu. Olen super iloinen tästä rannekorusta, se on niin kaunis! Leevi sai tästä kyllä täydet pisteet 

4 kommenttia:

  1. Kaunis koru :). Iteki höyryän Vuittonia,just ostin totallyn ja mini pocheten :D :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö :) Mäki oon jäänyt niin koukkuun, olen juuri lähdössä postiin hakemaan uutta Neverfullia...:D

      Poista
  2. Tää on kyllä aivan ihana!! :)

    VastaaPoista